چرا ثبت نام کنم؟
به منظور :
- ثبت نام در کنفرانس
- ارسال مقاله یا مقالات خود به دبیرخانه کنفرانس
- شرکت در کنفرانس
- شرکت در کارگاه آموزشی
- پرداخت هزینه و یا ثبت فیش
- و ...
پس از ورود به سامانه٬ امکان پشتیبانی و مکاتبه با دبیرخانه وجود خواهد داشت.
در کلیه مراحل٬ "حتما" از رایانه شخصی و مرورگرهایی نظیر فایرفاکس یا گوگل کروم "آپدیت" استفاده نمایید.

بعد از ثبت نام
• پس از ثبت نام٬ با ورود به ناحیه کاربری از طریق نام کاربری و کلمه عبوری که هنگام ثبت نام وارد کرده اید اقدام به ثبت نام تکمیلی نمایید.
برای این کار لازم است بر روی لینک ثبت تیم کلیک نمایید.
• پس از ارسال فرم ثبت تیم و دریافت٬ لازم است هزینه ثبت نام اولیه را پرداخت نمایید.
برای این کار در همان پنل کاربریتان باید بر روی لینک پرداخت هزینه ثبت نام اولیه کلیک نمایید.
• در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید ، جهت دریافت رمز عبور جدید اینجا کلیک نمایید.
• در صورتی که در هنگام ثبت نام مشخصات خود را اشتباه وارد کردید ، میتوانید با ورود به سیستم آنها را ویرایش کنید.
تذکرهای بسیار مهم
• پس از ثبت نام حتما باید هزینه شرکت در کنفرانس را پرداخت بفرمایید٬ در غیر اینصورت ثبت نام شما ترتیب اثر داده "نخواهد" شد.
• در صورت نیاز می توانید از آموزشی که برای ارسال ثبت نام و نحوه پرداخت هزینه قبت نام اولیه آماده شده است٬ استفاده نمایید.
جهت دیدن این آموزش اینجا کلیک بفرمایید.
• شما قبل از هر کاری باید ابتدا ثبت نام نمایید.
• در هر مرحله ای ثبت نام مجدد و یا ثبت مجدد تیم به هر عنوانی ممنوع است است و باعث عدم تایید تیم مربوطه خواهد شد. در صورتی که نیاز به اصلاح اطلاعات خود دارید می توانید از طریق فرم تماس با ما موحود در سایت٬ درخواست خود را ارسال کنید تا بررسی گردد.